Mac Walters, a „Mass Effect” sorozat vezető írója, 19 év után elhagyta a BioWare-t, és az új Worlds Untold stúdióhoz, Vancouverben csatlakozott.
.A BioWare-nél eltöltött hosszú időszak után Mac Walters, a „Mass Effect” sorozat vezető írója új kihívások után néz. Döntése, hogy elhagyja a BioWare-t és csatlakozzon a Vancouver-i Worlds Untold stúdióhoz, jelentős fordulatot jelent karrierjében
A BioWare és az Új Kihívások Csábítása
Egy őszinte interjúban a MinnMax-szal Walters kifejtette, hogy mi befolyásolta távozásának döntését. Fő indoka az volt, hogy teljesen új dolgot akart alkotni, egy vágy, amelyet úgy érzett, nem teljesíthet a BioWare-nél vagy annak anyacégénél, az EA-nél.
A Fordulópont: Mass Effect: Legendary Edition
A „Mass Effect: Legendary Edition” trilógia felújításának fejlesztése kulcsfontosságú szerepet játszott Walters döntésében.
Ez a projekt, amely valamiféle váratlan vállalkozás volt az EA részéről, lehetővé tette Walters számára, hogy egy kisebb csapatot vezessen, hasonlóan a BioWare-nél töltött korai napjaihoz. Az élmény újra felélesztette szenvedélyét a gyorsabb, „harapós” csapati környezet iránt, emlékeztetve a stúdió korai napjaira.
A Múlt Emléke
Walters a „Legendary Edition” projektet frissítő elmozdulásnak írta le a BioWare szokásos nagyszabású RPG termelésétől.
Ez egy karcsúbb, vállalkozói megközelítést foglalt magában, amelyet ő a BioWare eredetére emlékeztetőnek talált – egy helyre, ahol a kreativitás egy szorosan összetartó csapati környezetben virágzott. Az Vállalkozói Szellem Vonzerője A projekt sikerét részben Walters képességének köszönhető, hogy viszonylag függetlenül működjön, stratégiai döntéseket hozzon, és ko-fejlesztő partnereket vonjon be. Ő úgy vélte, hogy ez a vállalkozói szellem elengedhetetlen a AAA játékok jövője számára, különösen tekintettel azok növekvő összetettségére és kihívásaira.
Az Új Szellemi Tulajdon (IP) iránti Vágy
Walters erős vágyat fejezett ki új IP-k fejlesztésére és arra, hogy egy kis csapattal életre keltsen friss ötleteket. Azonban úgy érezte, hogy az ilyen vállalkozásokhoz való lehetőségek korlátozottak lesznek a BioWare-nél és az EA-nél a közeljövőben. A Továbblépés Döntése Miután lehetőségeket vizsgált a BioWare-nél és az EA-nél, Walters arra a következtetésre jutott, hogy új projektekben való munkálkodásra irányuló törekvései valószínűleg nem valósulnak meg jelenlegi helyzetében. Ez a felismerés, együtt a „Legendary Edition” sikerével és pozitív fogadtatásával, megerősítette döntését a távozásra.
Pozitív Kilépés és a Jövőre Nézés
Walters úgy tekintett a „Legendary Edition” munkájára, mint amely méltó befejezése volt idejének a „Mass Effect” sorozatnál. A BioWare-től való távozása magas hangon történt, mögötte hagyva egy kritikailag elismert munka örökségét.
Walters Reflexiói a Mass Effectről
Karrierje során Walters gyakran töprengett a „Mass Effect”-tel kapcsolatos tapasztalatain, megvitatta a meggyőző trilógia kifejlesztésének kihívásait és diadalait. Interjúiban belemerült a játék összetett történetvezetésének és karaktereinek kreatív folyamataiba. Worlds Untold: Egy Friss Kezdet A Worlds Untoldnál Walters egy narratíva-vezérelt, közeljövőbeli akció-kalandjátékon dolgozik. Célja, hogy elkerülje azokat a korlátokat, amelyekkel korábban szembesült, biztosítva, hogy a stúdió projektjei nyitottak és alkalmasak felfedezésre és rejtélyre.
Walters Új Fejezete
Mac Walters átmenete a BioWare-től a Worlds Untoldhoz jelentős változást jelent karrierjének ívén. Ez a lépés hangsúlyozza a játékipar fejlődő jellegét, ahol a tapasztalt veteránok új kihívásokat és innovációs lehetőségeket keresnek. Ahogy Walters elindul ezen az új úton, a játékvilág izgatottan várja az új történeteket és élményeket, amelyeket életre kelt.